برگزاری برنامه های بازآموزی با هدف افزایش مهارت تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه

برگزاری برنامه های بازآموزی با هدف افزایش مهارت تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه

تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار مباحث اختلالات عصبی و مهارت کاربرد تجهیزات آمبولانس را مرور کردند

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

 12اسفند 96 کلاس آموزشی اختلالات عصبی با حضور تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار برگزار شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: این مرکز در طی سال برنامه های بازآموزی را با هدف افزایش مهارت تکنسین های اورژانس پیش برگزار می نماید.

شایان ذکر است کلاس آموزشی مهارت کاربرد تجهیزات آمبولانس نیز از 5 تا 9 اسفند در این مرکز برگزار شد.

20 تن از تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار در این کلاس ها شرکت داشتند. 

  • کد خبر : 16368
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی