برگزاری اولین نشست توجیهی برنامه عملیاتی سال ١٣٩٥
اولین جلسه مشترک هیئت امنا و نشست توجیهی برنامه عملیاتی سال 1395 در محل سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
یک شنبه 9/خرداد /95 اولین نشست توجیهی برنامه عملیاتی سال 1395 در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد. این جلسه با حضور مهندس موهبتی، معاون برنامه ریزی، هماهنگی و امور حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و كارشناسان دانشگاه هاي علوم پزشکی منطقه 1 آمایشی برگزار شد.
مهندس موهبتی ضمن تأكيد بر اهمیت برنامه ریزی در فعاليت هاي جاري دانشگاه هاي علوم پزشكي گفت: نداشتن برنامه عملیاتی، چالش بزرگي است و برنامه ریزی باید در همه زمینه ها صورت پذيرد.
وي اظهار كرد: تعیین نرم افزار آماری برای پایش برنامه عملیاتی از گام های مهم برنامه می باشد که در آن باید از ساده ترین مفاهیم استفاده شود.
در اين نشست فرایند پایش برنامه عملیاتی، مرور و ثبت اطلاعات در نرم افزار آماری برنامه عملیاتی آموزش داده شد.
شايان ذكر است جلسه هيئت امناي دانشگاه نيز در همين روز در دانشگاه علوم پزشكي مازندران با حضور دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و ساير اعضا برگزار شد.
گفتنی است در نشست توجیهی برنامه عملیاتی دکتر مشیری نماینده حوزه ریاست،بینایی نماینده معونت توسعه، قلی زاده نماینده معاونت درمان،سراج نماینده معاونت بهداشتی،غفاری نماینده معاونت آموزشی و رهایی نماینده معاونت پژوهشی حضور داشتند.