اولین دوره کارگاه آموزشی تریاژ تلفنی برگزار شد

اولین دوره کارگاه آموزشی تریاژ تلفنی برگزار شد

ارتقای دانش و مهارت کارشناسان مرکز ارتباطات هدایت و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 26 مرداد 98 اولین دوره کارگاه آموزشی تریاژ تلفنی با هدف ارتقای دانش و مهارت کارشناسان مرکز ارتباطات هدایت و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در انجام تریاژ تلفنی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه، اصول صحیح و کلی تریاژ تلفنی، مباحث مدیریت انسداد راه هوایی، تشنج، سکته مغزی و مسمومیت را به صورت تئوری مرور کردند. 29 تن از کارشناسان تریاژ تلفنی از شهرستان های گرمسار، دامغان و مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان حضور داشتند.

  • کد خبر : 22722
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی