ارتقای اعزام بیماران بین مراکز درمانی دانشگاه
دسترسی کلیه بیماران به خدمات تخصصی مورد نیاز
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
سه شنبه 28/آذر/96 جلسه ارتقای اعزام بیماران بین مراکز درمانی دانشگاه با حضور دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه، رؤسا و مدیران خدمات پرستاری بیمارستان ها و مدیران حوادث و فوریت های پزشکی، درمان، نظارت و اعتبار بخشی و پرستاری معاونت درمان دانشگاه در سالن امام جواد(ع) برگزار شد.
دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه گفت: با توجه به تخصصی شدن خدمات پزشکی، تمهیدات لازم برای دریافت خدمات مورد نیاز بیماران در تمام سطوح فراهم شده است.
همچنین در این نشست، سامانه پایش و مراقبت های درمانی دانشگاه (MCMC)نیز توسط کارشناس اورژانس بیمارستانی دانشگاه معرفی شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: مرحله اول سامانه پایش و مراقبت های درمانی دانشگاه (MCMC)از اول آبان ماه در دانشگاه راه اندازی خواهد شد.