اجرای برنامه آموزشی کمک های اولیه برای کارکنان استانداری سمنان
کاهش آسیب و مرگ و میرهای ناشی از حوادث و سوانح با ارتقای آگاهی و مهارت عموم مردم در مدیریت حوادث
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 10 و دوشنبه 11 اسفند 99 برنامه آموزشی کمک های اولیه توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای کارکنان استانداری سمنان برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اظهار کرد: ارتقای آگاهی و مهارت عموم مردم در مدیریت حوادث و ارائه صحیح و اصولی کمک های اولیه به بیماران و آسیب دیدگان، نقش موثری در کاهش آسیب و مرگ و میرهای ناشی از حوادث و سوانح خواهد داشت.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اعلام کرد :در این برنامه که توسط تکنسین ارشد فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تدریس شد تعداد 54 تن از کارکنان استانداری سمنان شرکت داشتند. شرکت کنندگان در برنامه، مباحث انسداد راه هوایی، اورژانس های تنفسی، سکته های مغزی و احیای قلبی –ریوی پایه را مرور کردند.
